Sunday, July 6, 2008

Weekend with kengkanakz.




GAmbar2 Aksi B4 Quick outing to IKEA





Late evening last friday, abang ipar aku call . Katanye kakak aku ke KK n he wanted to send his children to my house over the weekend. So Sabtu pagi tu masa aku kuar ke opis ~10am, diorang x sampai lagi. Aku balik almost 4pm, si alya terbongkang. Biasala si drama queen sorang nih tidor tetap tido. Malam tuh ya ampun mmg tonggang langgang dlm umah tu dgn main beskal, carry si alya, melompat atas sofa, ultraman actions lagi. Ya ampun terjerit je kejenye aku. NAsib ada si ani n seri. Tak la sengsara sgt.

Hari ni, lepas sarap n bagi the kengkanakz mandi, off we go to ikea.Aku rasa aku je mak yg terjerit jerit kat situ. Kejap je aku nak beli glass jars utk simpan samples. Sblm balik singgah jap mkn ice cream.

.
Alya n 'tatak ani' enjoying soft ice cream

Blik umah, msk lunch : LAla sweet sour, ayam msk kecap & sayur goreng. Mkn2 n debusyh tido.
Petang bila bangun, ingat nak gi jongging ate mcm dah rasa terbeban bdn ni kan. At last abahnye gi bwk lak gi kedai mamak kat dtaran sunway. So, HAncuz exercise planku, membesar kan tong dramku lagi ya ado. Hmm Esok dah Senin, Ber chinta btolz nak gi opis.

3 comments:

Unknown said...

i miss quality time with family :)
alya makin comeyyyyyy!! i loikeee

kuchai said...

alamaks tang hamizan pose pakai sunglass tuu aciks pitams. hihihih alya makan eskrem kaa mikin lipstik?

KONG said...

HAmizan kan mmg kaki sunglasses. Skerang ni lak fesyen sebok suruh buat rambut tegak... whatever la