Sunday, July 27, 2008

Pijatzzzz @ Mitessss



Actually Aku dah beberepa kali masa tgh tido.. tetiba je rasa ngeyam guiller tangan ni kan.. But I did not suspect anything. Sebelum ni masa kemas bilek siang 2 ada gak aku angkat2 check2 tilam kalau2 ada pijat...tapi takdelak aku jumpa apa2. Sekali mlm tuh.. aku bukak lampu handphone tu sekali... tudia.....pijatnye masyaallah gemukz gemukz...aku panggil laki aku habis kitorang check tetepi tilam.. and tetepi quilt & cover2nye sekali... dia sudah bertakhta daaa...patutla si alya pun selalu dok menggaruk and badan dia selalu merah2. AKu pikir selama ni kena gigit semut. Haram jadah betul.Darah dia habis stained kat tilam pasal kitorang dok picit2. Hisyh geram siut...



Ini dia antara pijat yg dah mati.( kalau tak tau camne rupanye le )




Kalau korang notice stain like this ,ini la tempat tetasan pijat.
Yang aku geram tu, sampai kebantal2 peluk alya pun ko selak sikit, kuar 2 ekor , apa lagi ku penyek2 sampai bersembur darahnye.
Sungguh kurang asam pijat2 ini.
Before heading back to seremban, habis satu tilam tuh disembur dgn baygon. Bukak cadar, sarung bantal and basuh. QUilt ku hantar ke dobi. Bantal2 semua dijemuran. Kalau tido hari ni ngeyam gak lagi....Tak tau la.

No comments: