About Me

My photo
Better known as KONG : a working mum juglling between family and work. Loves her family as they keeps her away from daily working stress.

Sunday, January 10, 2010

Set Bersalin that works for me.



Aku dah try few set bersalin and I think Nona Roguy is still the best!


3jenis benda nih dah cukup utk aku. I have not use any param/pilis before so aku tak sure apa effect dia kalau pakai atau tak pakai.

Akar herbanika ni cam jamu tea la. combination dengan pythonatal tu mmg berkesan utk buang angin , senang berak and buang lemak. Gerenti turun berat badan kalau makan pyhtonatal .Kurang2 2-3kilo la.

Jangan la harap nak turun sampai berbelaas kilo kan, unless followed by diet and exercise.

Dahtu kalau dah nama emak yang menyusukan badan, sabar ajelahkan dgn badan gabak ni buat sementara waktu. ( atau berwaktu-waktu..depends...ahaks )
Minyak Herbanika tu boleh sapu at area luka jahit, so it heal fast. Rasa dia berangin je. Time urut, boleh suruh tukang urut guna minyak ni.

Aku ada gatal beli setbersalin HPA, murah je dlm RM75. But it doesnt work for me. Mcam2 dlm tu Minyak barut, minyak bayi, 2 botlles of pills , ubat cuci, ubat periuk and herbal tea. Tapi aku dkt 1 minggu tak berak2, angin pun tak kuar sgt. So aku beli balik set NR. Mahal sikit but worth it!



2 comments:

Izsha said...

Betul ke bagus nona roguy tu kong? Beraga rege satu set?

KONG said...

Pada aku bagusla. Mmg asyik keluar angin, berak pun senang. Pastu depa kata air susu byk...wallahualam.
Jadik member RM10, murah sikitla kalau beli.For pricelist, ko leh go to http://nonaku.com/order.html